۱۳۸۶ فروردین ۲۷, دوشنبه

چاکرا درمانی برای بیسوادها




چشم و دلم روش! 
ما رو باش پز کی‌ها رو می‌دادیم؟
ایی خاله آزاده که مثلا دل‌مون خوشه، پاریس زندگی می‌کنه و مامان هادی خانه که همه چیزا رو بلده. ولی از چاکرا هیچی نمی‌دونه
تازشم خودم یه عکس دارم که برج ایفل داره
خانوم‌مون می‌گه: ما چند تا، بدن داریم
یکی مال خواب و انرژی و ایناس که وصله به بدنه، دل و اینا
یه روح داریم، که تا وقتی زنده‌ایم هست و وصله به خدا
مال او ذره هست‌ها، اون

بعد ایی بدن انرژیه، به جای ایی آشغال پاشغال‌ها چمی‌دونم روده پوده اینا چندتا مرکز انرژی داره
از نوک سر تا اون‌جا که اسمش بی‌ادبیه و اگه بگم، کیمیان گوشم و می‌گیره
اینا از بالا، یعنی آسمون انرژی می گیره از نوک انگشت‌های پا میره بیرون
با پاها از زمین هم انرژی می‌گیره، از کله می‌زنه بیرون
واسه همین انرژی‌های کیهان همه‌اش داره تو ما می‌چرخه

مثل موفال که باهاس شارژ بشه؛ این مرکزهاهم باهاس از یه جاهایی شارژ بشه
کیمیان نماز می‌خونه، من تی‌
 ام می‌کنم 
بعضی چیزا روی چاکراها اثر می‌ذاره
مثل موسیقی، رنگ، بو، خاطره یا حتی غذاهایی که می‌خوریم
وقتایی هم که خوابیم، می‌ره بالا انرژی می‌گیره. خواب می‌بینه و دوباره برمی‌گرده سر جاش
وقتایی هم که عاشق می‌شیم مال، چاکرای قلب دیگه
عشق اون‌جا نگه‌داری می‌شه
اگه الهی باشه. اگه نه، فکر کنم تو جیب شلوار باشه؟
چونلوله‌های انرژی رو هیچ‌وقت یادنگرفتیم و بلدشون نیستیم ، مثل شیر سماور می‌گیره
هی هی چه با مزه
اون‌وقت باهاس بازش کرد
وگرنه قلمبه می‌شه و می‌گیره و ما هم مریض می‌شیم
حتی سرطان
به خدا باور کن
خانوم‌مون، خودش همه اینها روبلده
حالا فهمیدی چاکرا چیه؟
یا بازم بگم؟